Friday 1 July 2011

Norshahrul Pasti Dituntut Oleh K.RAJAGOPAL

NORSHAHRUL (dua dari kiri) pasti dituntut Rajagobal untuk perlawanan timbal balik di Taiwan esok jika keadaan terdesak.

‘Kemenangan tipis Rabu lalu bukan menerusi kesebelasan terkuat negara'

KEMENANGAN tipis 2-1 ke atas Taiwan dicatat skuad kebangsaan dalam saingan kelayakan Piala Dunia, Rabu lalu sesungguhnya bukan menerusi kesebelasan terkuat, sebaliknya masih ada senjata ampuh disimpan oleh pengendalinya, Datuk K Rajagobal.
Ketika percaturan ketua jurulatih itu menurunkan skuad berbeza berbanding skuad juara Piala AFF Suzuki dipersoalkan, dia sebenarnya sekadar mahu menguji beberapa muka baru yang diserapkan dalam pasukan kebangsaan.
“Kita perlu menilai pemain dari semasa ke masa dan saya pasti untuk perlawanan seterusnya mereka akan bertambah matang,” kata Rajagobal.

“Kemenangan ini seharusnya dilihat dari sudut positif dan saya yakin jika pemain mengekalkan tumpuan pada perlawanan kedua nanti, kita akan melangkah ke pusingan seterusnya.”

Malaysia akan menentang Taiwan dalam perlawanan kedua, pusingan pertama di Stadium Taipei, esok dengan pemenang akan menentang Singapura pada pusingan berikut. 

Menurut sumber daripada taiwan kira kira 45,000 penonton akan membanjiri stadium mereka..pasti sesuatu akan berlaku di luar jangkaan kita,di harapkan pasukan kita dapat memberi tentangan hebat.
Kami sentiasa menyokong anda semua wahai wira negara hehehhehehe

4 comments:

blog ni dah ok dah, cuma kena tambah header, kemudian, cantikkan sikit gambar2 dalam entri, biar besar sikit.. tu je setakat ni

betul..talaha mesti kena ada sok...

btl tu firdaus
gamba kena adjust2 bg cun :)
kemas tu penting
*eddy

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More