Tuesday 28 June 2011




Malam ini perlawanan diantara Malaysia dan taiwan bakal berlangsung di Stadium nasional bukit jalil malaysia... Adakah Pasukan Harimau Malaya ini bakal mencipta sejarah seperti yang berlaku di di zaman dotok datok mereka..
 

Aku harap Pasukan Harimau Malaysia tidak sesekali gentar dengan gelagat pemain atau penyeran pasaukan lawan atau pun dengan penyokong kita sendiri yang akan hadir pada perlawanan malam ini .

Aku yakin, Pasukan Harimau Malaya mampu menunjukkan belang dan kuku yang sudah lama disimpan... Malaysia pasti akan mempertahankan kemenangan yang diperolehi di Bukit Jalil tempoh hari. Aku yakin Malaysia Boleh!!

Apapun bagi penyokong pasukan Malaysia yang sudah berada di Stadium nasional bulit jalil aku ucapkan berbanyak terima kasih kerana sudi turun ke kuala lumpur semata-mata mahu memastikan kemenangan berpihak kepada Malaysia,sehingakan ada yang sanggup ambil cuti... 


Bagi yang tak turun, ayuh kita berkumpul di hadapan kaca tv dan kita penuhkan kedai-kedai mamak dan warung-warung tepi simpang yang menyiarkan siaran langsung yang bakal dibawakan olehastro 801 malam ini...kepada incasku rooney dan rakan2ku hafiq,herman,dan zam jum blik awal dan buat persediaan awal bagi menonton siaran,malamni.



0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More